بازار موارد غیر ضروری را رد می کند، برچسب های خصوصی و چند TM را ترک می کند. این چشم انداز بازار آینده از سوی النا لبدوا، مدیر تجاری گروه تجارت مواد غذایی است. فرصت های بیشتری توسط ناتالیا بولسوویچ، مدیر جهت منطقه ای شرکت گاما پلاس ارائه می شود.
این تولید رب گوجه زشک تحت برچسب خصوصی، استفاده از ظروف مختلف، بسته بندی و اندازه های بسته بندی و همچنین تولید است. مدیر فروش توگروس می گوید: «بخش در حال حرکت است و دائما در حال تکامل است. اما اینکه آیا خود شرکت ها در این راستا توسعه خواهند یافت یا خیر، یک سوال باز است.
رب گوجه فرنگی است که برای پردازش بیشتر در نظر گرفته شده است. تهیه سس و سس گوجه فرنگی، آب گوجه فرنگی بازسازی شده و غیره. بسته به حجم منابع، رب گوجه فرنگی برای بخش در ظروف پلیمری یا در ظروف قلع و شیشه بسته بندی می شود.
در کیسه هایی با اندازه های مختلف به معنای واقعی کلمه بخش را در قفسه ها قرار می دهد یولیا کروگلوا، بازاریاب به طور خلاصه: “توسعه بخش و معرفی دستور العمل هایی از فرهنگ ها و کشورهای دیگر که از رب گوجه فرنگی در پخت و پز استفاده می کنند، این امکان را فراهم می کند که به این نتیجه برسیم که تقاضا برای این محصولات در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.
پوره گوجه فرنگی در زمان های مختلف وارد غذاها می شود. هنگام خورش گوشت، توصیه می شود آن را در ابتدای عملیات حرارتی اضافه کنید، زیرا اسیدهای موجود در آن باعث تسریع نرم شدن ماده پروتئین مانند کلاژن می شود.
پوره گوجه فرنگی در پایان عملیات حرارتی پس از تفت دادن اولیه با چربی به اولین غذاها و سس ها اضافه می شود. برای حفظ شفافیت آبگوشت، توصیه می شود چربی های صاف شده از پوره گوجه فرنگی تفت داده شده را به هودج های مخلوط (گوشت، ماهی) وارد کنید.
ورود پوره گوجه فرنگی به اولین ظروف در ابتدای عملیات حرارتی باعث بدتر شدن کیفیت آنها می شود زیرا بخشی از اسیدهای چرب با رنگ های حل شده در آنها از بین می رود. علاوه بر این، با پخت طولانی پوره گوجه فرنگی، ویتامین ها از بین می روند.